sâmbătă, 7 iunie 2008

Un simplu ramas bun..

De ce sa plangi ca s-a terimat,bucura-te ca s-a intamplat.
Toata lumea spune asta,dar e asa greu sa crezi.
Toamna anului 2000.Primul inceput.Vara anului 2008.Primul sfarsit.
Acum,cand  ne aducem aminte,vrem sa plangem.
Dar de ce? De ce doar acum la final? De ce nu am plans la fiecare final de an?
Aveam siguranta ca ne vom mai revedea paste 3 luni,si acesta speranta ne alina suferinta.
Dar acum,cand fiecare o ia pe un alt drum,am inceput sa constietizam cat de mult ne doare ca se termina.
Au fost 8 ani de zile superbi ! Toti i-am iubit.Doare,fiindca suntem doar niste copii razgaiati care nu au cunoscut regretele pana acum.Credeam ca e mult mai usor..Credeam ca putem ramane mereu acei copii cu bluze albastre cu iepure si sa avem mereu codite.
Credeam ca nu vom plange la vorbele dirigintei.Credeam ca nu vom avea niciodata o diriginta.Credeam ca vom putea fi tari cand ne-au spus ca dragul nostru dirignite ne paraseste si se muta in alta scoala.Credeam ca imi voi putea tine in frau emotile si credeam ca nu-mi vor scapa lacrimile.
Credeam ca noi colegi sunt increzuti.Credeam ca nu ne vom intelege bine cu ei.Credeam ca totul e usor..Credinte eronate.
De ce mereu ne aducem aminte de perioadele triste,de momentele presareate de lacrimi? De ce niciodata nu ne amintim momentele frumoase? Pentru ca ele conteaza..
Clasa a 8a.Nu am fost niciodata uniti,nici acum nu putem face exceptii..
Dar am incercat..Pe cat am putut.
E doar un simplu sfarsit al primului nostru inceput.Nu suntem singurii care au trecut prin asta..
Ieri eram colegi,acum suntem fosti colegi.e legea firii.E inevitabila.Dar doare..
Un singur lucru nu inteleg..De ce ne pasa tocmai acum cand s-a terminat? 
De ce nu ne-a pasat atunci..? De ce ne-am spus atatea lucruri regretabile? De ce ne-am certat atat de mult? De ce nu ne-am ajutat si sustinut? De ce eram atat de distanti ?
Poate pentru ca lucrurile rele sunt facute ca sa apreciem mai mult momentele frumoase.
Acum,nu mai avem ce face,nici sa schimbam ceva.
Trebuie doar sa ne stergem lacrimile si sa zambim,de dragul amintirilor care nu ni le poate lua nimeni.

''Daca vrei sa zbori,da-ti drumul,ca-ti vor creste aripi ! "

De la Julien,pentru 8a.
....Si ea s-a bucurat ca i-am fost elevi...

Ramas bun !

Un comentariu:

Anonim spunea...

dapz

si eu am plans anu trecut :((
si ink mai plang :(
insa am norocu sa fu in clasa cu 3 dintre fostele colege :x
o sa vedeti ve frumos o sa fie in 2018 :> la reuniune
eu abia astept desi mai am 9 ani :))