luni, 2 iunie 2008

Doar Iulia.

Buna.
Prima mea insemnare.Prima mea idee.Primul meu concept.
Este clar ca trebuie sa vorbesc despre mine.Despre blog.De ce?
...pauza...
Bine,Incerc.
Mi-am facut acest blog pentru ca imi doream ceva nou.Eram plictisita de viata mea.Monotona.Doream ceva dramatic.Dar nimeni,nimic.
Asa ca m-am hotarat sa incep sa scriu.Sunt un anti-talent.Sper sa pot schimba ceva.
Iar acum,incep sa scriu ordonat si frumos,stand pe scaunul meu rotativ in fata monitorului.Imbracata doar intr-un tricou larg.Ca pe vremea cand nimic nu conta.Si nu imi pasa.
In jurul meu sunt o multime de servetele de hartie.Dovada a faptului ca sunt bolnava.Racita.In fine..Urat sentiment.Urata stare.
...pauza...
Ma tot gandesc la ce as putea scrie.Sunt un anti-talent si ma repet.
Ascult Goran Bregovic-Bubamara.Incerc sa-mi gasesc insipratia de mult pierduta.Nu m-am considerat niciodata o persoana foarte speciala.In ciuda a tuturor faptelor care dovedeau contrariul.Adoram si ador teatrul.Drama.Actoria.Totul.Muzica.Desenul.Creioanele.Fotografia.Pictura.Arta.
Poate ca in ziua de azi,putinele persoane tinere care inca apreciaza arta sunt considerate niste incuiate si de moda veche.Sper ca lumea se va schimba in curand.In Bine.Totul e acum atat de anormal.Nimeni nu are nici o explicatie.
Iar eu tot astept..
Si totusi,despre ce am vorbit in acesta prima insemnare?

Un comentariu:

Anonim spunea...

despre nimic desigur, si totusi despre tot :x

asa cum facem noi, oamenii cand ne dorim sa cuprindem totul in cateva cuvinte din care la sfarsit nu reiese nimic consistent sau logic si din care nu va intelege nimeni nimic, doar noi, si in asta consta talentul :x

cat am aberat :))