luni, 20 octombrie 2008

Se intampla toamna..

Se intampla toamna ca orasul sa devina mai alert,ca frunzele sa moara,ca oamenii sa lase in urma vara ce tocmai a trecut..
Se intampla ca ne inecam in scuze puerile,ca dam vina pe timp,pe bani,pe viata..
Se intampla ca ne dorim totul,fara sa facem ceva ca sa-l obtinem..
Se intampla ca uitam de ceea ce a fost mai important,si ne axam doar pe prezentul atat de anost..
Se intampla ca nu stim ca putem,se intampla ca nu ne dorim,nici macar nu vrem..
Nu ne dam seama ca nu are nimic de facut cu NOI,ca totul e legat de altii..
Si astfel incepem sa ne uram,sa ne certam,sa ne uitam..
NU ne uram numai pe noi,uram totul..Dar ce vina are frunza decolorata,studenta care-si bea cafeaua in parc sau norii care s-au aglomerat pe cer?
Ne-am bagat in cap idei tampite cum ca vrem sa fim diferiti,ca vrem sa ne schimbam in mai bine,ca defapt noi nu suntm asa.Nu mai bine ne-am resemna macar de data asta si am tacea?
Insa,oricat am ascunde asta, lumina albastra din suflet continua sa arda fara sa ne dam seama..Dar daca nu o intretinem,va pali putin cate putin..
Si,mi-am dat seamna de un lucru,de mult evident dar prea bine amestecat in context,ca doar acum l-am remarcat : incercam sa fim ceea ce nu suntem,sa devenim ceea ce nu am fost facuti sa fim.
Stiu ca in interiorul nostru zace o dorinta,un vis mult prea frumos ca sa fie pus in aplicare.Stiu ca toti visam sa fim undeva mai sus,si stiu ca stim ca putem mai mult.
Dar vorbele spuse la intamplare dor,si ne opresc din zbor..
Si,concentrati pe lucruri marunte ,uitam esentialul : sa fim ccum vrem,si sa vrem sa fim tot noi.

Dar se intampla toamna sa ne dezcurajam,sa ne pierdem speranta si sa cadem in extreme.Se intampla toamna sa ne schimbam,dar sa ajungem as fim tot NOI..Dar cum toate lucrurile se intampla pentru un motiv,ar fi deajuns sa VREM !

Ne-am ascuns prea mult,macar de dragul toamnei sa ne descoperim..
---------------


Un comentariu:

adda spunea...

Ai mare dreptate cu ce ai scris.
Ma regasesc in ultima parte a post-ului.
Scrii atat de frumos 8->